28.6.13

Challenge#2 - decoupage

Jesteście gotowi na drugie wyzwanie z serii Lift Summer Crafs? Mam nadzieję, że tak :)
Wyzwanie polega na ozdobieniu doniczki, organizera lub pojemnika na przydasie.
W pracy wymagane jest użycie motywów kwiatowych oraz zastosowanie dowolnej pasty strukturalnej.
Kształt przedmiotu, kolorystyka, rozłożenie elementów wedle Waszego pomysłu.

Are you ready for second Lift Summer Crafts challenge? I hope so :) We would like you to embellish a pot, an organizer or a box for scrapbooking supllies. Please use any texture paste and floral motives. Colors, shapes and design are up to you.

Mapka#2 | Sketch #2


Moja interpretacja mapki. Liczę, że Was zainspiruję i zachęcę do twórczej pracy. Jeśli chcecie poznać inne moje prace, zapraszam na mojego bloga.


I hope you would feel inspired and encouraged for some creative work :) If you would like to see some more of my creations, please visit my blog.

Moja praca | My work





Szczegółowe zdjęcia | Some details





Sponsorami tego wyzwania są: Sponsors of this challenge are:

Nasi sponsorzy ufundowali dla Was wspaniałe nagrody!
Our sponsors have wonderful prizes for you!

Nagroda#1| Prize#1





Nagroda#2| Prize#2



Nagrody,  są dwie - jedną z nich otrzyma autor/autorka najlepszej pracy wyłonionej w głosowaniu wewnątrz zespołu Lift Summer Crafts, a drugą otrzyma losowo wybrana osoba (losowanie za pomocą random.org).
 Poniżej zamieszczamy niebieski guziczek - po kliknięciu będzie można wpisać link do swojej pracy, swój adres mailowy i nick - w ten sposób prosimy o zgłaszanie prac na wyzwanie. Czas zgłaszania prac upływa 04 lipca o 23:55 czasu polskiego. I prosimy o pamięć, że przez wzgląd na naszych szczodrych sponsorów, wyzwania tego nie można łączyć z innymi.

There are two prizes - one will receive an author of the best project, which will be chosen by voting inside Lift Summer Crafts team, and the other one will receive randomly chosen person (we will use random.org).
Below you will find a blue button - when you click on it, you will be able to link to your blogpost with a project. You have time till July, 04th, 23:55 GMT+2. And please remember, that because of our generous sponsors, this challenge could not be combined with other challenges.


Agnieszka and Lift Summer Crafts team

32 komentarze:

  1. uuuu tutaj niestety odpadam. nawet nie wiedziałabym od czego zacząć :P ale chętnie podpatrzę co przygotuje reszta! i czekam na kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na a u mnie pasty brak :D
    Więc też z miłą chęcią popatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastę można samemu wykonać dodając do farby akrylowej np. drobny piasek :)

      Usuń
    2. wypróbowałam tą metodę!świetny pomysł:)

      Usuń
  3. Mam tydzień? to może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to jedna z lepszych decyzji :)

      Usuń
    2. :D Już mam pomysł, tylko czy zamiast pasty strukturalnej, mogę użyć 3d color i farby? 3d mam, a pasty nie mam ;)

      Usuń
  4. Aż mnie łapy swędzą coby zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie umiem zrobić coś pod gwizdek, ale tutaj jest taka dowolność, że chyba dzisiaj pomyślę ;-)I może uda mi się coś zrobić! Świetne wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyzwanie! A i wynik pracy przydastyczny będzie ;-) Chyba się pokuszę i zrobię :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, mało czasu.. Może się mi coś uda wymodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodzianka :))) będzie mi bardzo miło. Ale fajnie znane "twarze" widzieć :D

      Usuń
  8. Czyli pasta może być kreatywna? W sensie zrobiona samemu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie da się trochę wydłużyć terminu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Aga, dla Wszystkich są takie same warunki :D

      Usuń
  10. Masakra! Praca zrobiona, termin przefurany... Nie zamieściłam zdjęcia ;-( Ale nic to. Może kolejne wyzwanie się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam na FB moje prace ale widzę ze nikt tego nie zaakceptował:/szkoda bo zdążyłam przed 4 lipca... a adresu mailowego nie chciało przyjąć wracała do mnie odp że jest nieprawidłowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewelino - a do kogo wysłałaś na FB?

      Usuń
    2. Ewelina przesłała zdjęcie pracy na profil LSC.
      Przepraszam Ewelina, ale dopiero teraz zauważyłam Twoją wiadomość.
      Twoją praca zostanie wzięta pod uwagę w ponownym głosowaniu.

      Usuń
    3. bardzo mi miło:) dziękuję :)

      Usuń
  12. a kiedy ogłoszenie wyników konkursu? jakoś nie mogę doczytać/

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń